Pytania i odpowiedzi

Możliwość zmiany hasła dla innego użytkownika w systemie jest na chwilę obecną możliwa tylko dla admina. W tym celu należy wejść w menu w sekcję Zarządzaj użytkownikami i następnie na liście użytkowników należy kliknąć ikonkę ołówka po prawej stronie. Pojawi się nowe okno do zmiany hasła.

Tak, każdy z podatków/ZUS możesz skonfigurować osobno według własnych potrzeb. Wystarczy, że wypełnisz na ile dni przed obowiązkową wysyłką deklaracji system ma Cię informować. Zrobisz to wchodząc w Ustawienia -> Słownik deklaracji i klikając edycję przy interesującym Cię podatku wypełnij pola Dzień płatności deklaracji oraz Przypomnij przed [ilość dni].

Wejdź w Ustawienia -> Konfiguracja E-mail i uzupełnij adres SMTP Twojego serwera mailowego i dane do logowania (nazwa użytkownika to adres e-mail do poczty). Poniżej instrukcja dla najpopularniejszych dostawców:

GMAIL:

O2:

  • Serwer pocztowy: poczta.o2.pl
  • Port: 465
  • Szyfrowanie SSL: TAK
  • Uwierzytelnianie SMTP: TAK

WP:

  • Serwer pocztowy: smtp.wp.pl
  • Port: 465
  • Szyfrowanie SSL: TAK
  • Uwierzytelnianie SMTP: TAK

ONET / VP:

  • Serwer pocztowy: smtp.poczta.onet.pl
  • Port: 465
  • Szyfrowanie SSL: TAK
  • Uwierzytelnianie SMTP: TAK

YAHOO:

Aplikacja jest w pełni konfigurowalna. Gdy chcemy dodać obsługę nowego podatku w systemie wystarczy, że w aplikacji w menu Ustawienia -> Słownik deklaracji dodamy nowy podatek i ustawimy jego parametry.

Load More